simall@abv.bg
+359 895117112 / +359 895117113

Рекламации и връщане

Ние Ви даваме възможността ако не сте удoволетворени от закупения от Вас продукт да го върнете или подмените с друг, при условие, че продуктът е в оригиналния си вид, опаковка и качество. Продукти подлежащи на връщане или подмяна са тези, които не са преминали никаква обработка /пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи цялостта им.

Продуктовата гама на бельо и бански не подлежат на връщане по хигиенични причини, освен ако продуктът е с фабричен дефект.

Разходите за връщане или подмяна на продукт(и) са за сметка на клиента.

С удоволствие ще ви асистираме при всеки ваш въпрос.

След покупка, подмяна на продукт или продукти се извършва еднократно и не подлежи на връщане.

Може да върнете продукта или продуктите в рамките на 14 календарни дни от деня на получаване на продукта.

Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните при продажбата. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

  • производствени дефекти на стоката;
  • констатирани липси на части от стоката;
  • повреда на стоката при транспортирането.

Рекламацията може да се предяви пред съответния Продавач на посоченият в контакти телефон, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневен срок.

При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия, без дефекти или в друг размер или цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената цена.

Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула със съвсем друг артикул като Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп. Може да бъде заменено и за два артикула на същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.

Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

  • запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена);
  • не са налице повреди, причинени от неправилна употреба;
  • запазена оригинална опаковка и етикет.

Връщането на стока при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка с която Потребителят е получил поръчката. Потребителят не заплаща цената за куриерската услуга за връщане на стоката само при рекламация. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин.

НА КРАТКО:В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като заяви основателни причини, и като са спазени следните условия:

  • Запазен добър търговски вид,напълно запазена опаковка (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
  • Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба
  • Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива
  • Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 2 куриерска такси за транспорт в двете посоки)
  • Доставки НЕ се извършват в неделя и официални празници
  • Пратката се връща по указания в бланката за връщане начин 

Ако не успеете или нямате къде да изпринтите формуляра за връщане за ваше улеснение Ви прелагаме на самият лист INVOICE FAKTURA с който сте получили стоката, собственоръчно напишете IBAN  и титуляр на сметката и пуснете към нас  на посочения офис на еконт

  • Транспортните разходи по връщане/замяна на продукт, са за сметка на клиента.
  • Пратки, изпратени с наложен платеж за наша сметка, няма да бъдат приемани.
  • Адрес за връщане на продукти:

    офис на еконт град София офис Стамболийски на ул.Осогово 30

  • Получател: СИМОЛ 2019 ЕООД
  • Телефон който да посочите когато отидете да връщате е  0895117112 

 

 ПРАТКИТЕ СЕ ВРЪЩАТ САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ОФИС НА ЕКОНТ УДОБЕН ЗА ВАС  ДО ОФИС НА ЕКОНТ ГРАД СОФИЯ УЛ ОСОГОВО 30

НЕ МОЖЕ ДА ВЪРНЕТЕ ПРАТКАТА ОТ СПИДИ ДО ОФИСА НА ЕКОНТ

Пратката няма да бъде взета от нас,ако не са налице документи и касова бележка и ако не бъде върната в търговският вид в който сме ви я изпратили. 

Предварително благодарим за разбирането.